sobota, 31 sierpnia 2013

dzień jak co dzień i 10 najlepszych gier na świecie(wg mnie)

Hei!!
Co tam u was? U mnie jest super pogoda niby trochę chłodna bo dosyć mocno wieje wiatr ale za to świeci słoneczko, nie jestem pewna czy wo gule wyjdę na podwórko, ponieważ mam straszny katar a nie chcę się rozchorować :))jak sam tytuł wskazuje ,,dzień jak co dzień i 10 najlepszych gier na świecie(wg mnie)'' już chyba wiecie jaki jest dalszy ciąg tego posta :
1. Gra The Worlds Hardest Game 2 <-(kliknij aby do niej przejść), (a tu jej uproszczona wersja:)->Klick
(jeżeli ktoś nie wie to, to jest najtrudniejsza gra na świecie)
 
 
2.Gra hopper<-(kliknij aby do niej przejść) a tu inne części  2  3  4  5  6   

 
3.Gra zoomumba<-(kliknij aby do niej przejść) na nią trzeba się bezpłatnie zalogować ale naprawdę jest warto. Polecam :))  

 
4.Gra ognisty chłopak i wodna dziewczyna 1 <-(kliknij aby do niej przejść) a tu inne części  2  3  4 i
 
 
 
 
 5. Gra bubble struggle <-(kliknij aby do niej przejść)a tu inna część  3  
 
 
 6.Gra piętrzenie 2 <-(kliknij aby do niej przejść)kocham tą gre <3 podobno jest na koncentracje
 
 
 7.Gra ślimak bob 2 <-(kliknij aby do niej przejść) haha jest świetna :) a tu jeszcze macie resztę części 1  3  4  5  6  7  
 
 
 
 8.Gra rollercoaster creator <-(kliknij aby do niej przejść) ona też jest spoko :)
 
 
 
 9.Gra kalambury <-(kliknij aby do niej przejść) ja osobiście nie grałam ale siostra grała i mówi, że fajna :)
 
 
 
  10.Gra straszny labirynt <-(kliknij aby do niej przejść) jeżeli nie wiesz co się spotka, radze nie grać w tą grę, ale jeżeli jesteś odważny/a to przynajmniej wycisz głośniki  :)
 
 
Na dzisiaj to tyle, żegnam was :** 
 

Brak komentarzy: